2011. szeptember 26., hétfő

ELADÓ! Női pasztel zöld blézer L-es méret! - Jelenlegi ára: 100 Ft

LEÁRAZTAM!!!
ELADÓ!!!
Női pasztell zöld blézer, dupla soros gombolású, szép, dekoratív gombokkal, 40-es méret.
Anyaga vékony gabardin (műszálszövet).
Varrattam a múlt században, már nem szeretem, ezért adom ilyen olcsón! : -)
A termék leütése, megnyerése után 3 napon belül légy szíves vedd fel velem a kapcsolatot!
Ha ezt nem teszed meg, negatív értékelés mellett újrahirdetem!!!
Ha 7 napon belül nem egyenlíted ki a vételárat és a postaköltséget, ugyanígy járok el, negatívot adok, és újrahirdetem.
Megértésedet köszönöm, és kérlek ennek tudatában licitálj!
Ha bármilyen infót szeretnél róla írj bátran, minden kérdésre válaszolok! : -)
Nézd meg a többi termékemet is, sok jó dolgot tettem fel!!!



Jelenlegi ára: 100 Ft

Az aukció vége: 2011-09-23 17:06
. ELADÓ! Női pasztel zöld blézer L-es méret! - Jelenlegi ára: 100 Ft